رد شدن به محتوای اصلی

داستان کوتاه

داستان کوتاه : آیا تکرار تاریخ ممکن است
داستان کوتاه : آیا در پس مرگ زندگی ست ؟
داستان کوتاه : احترام به شایستگان
داستان کوتاه : امنیت در دستگاه دیوانی !
داستان کوتاه : امید ، خود زندگیست
داستان کوتاه : جنگ خوب است یا بد ؟
داستان کوتاه : خشم فرمانروای یزد
داستان کوتاه : درسی از ابومسلم خراسانی
داستان کوتاه : دلمشغولی های شاه سلطان حسین
داستان کوتاه : سرانجام عشق به ایران
داستان کوتاه : سفر هفتاد ساله
داستان کوتاه : شادی در تنهایی نیست
داستان کوتاه : فروتنی فریاپت
داستان کوتاه : قهرمان های آدمهای کوچک
داستان کوتاه : مزدور
داستان کوتاه : نا امیدی خردمندان را هم به زمین می زند
داستان کوتاه : وجود و دریای خرد
داستان کوتاه : ارشک و رودخانه مردمی
داستان کوتاه : بازیهای ورزشی تیس کوپان پیش از المپیک در ایران
داستان کوتاه : ماهی های نوروز
داستان کوتاه : تاسف خواجه نصیرالدین طوسی بر حال عباسیان
داستان کوتاه : انتقام سخت ابومسلم خراسانی از بنی امیه
داستان کوتاه : آزادیخواهی و میهن پرستی
داستان کوتاه : نخستین پادشاه ایران
داستان کوتاه : صدای جاودانه دختران ایرانی
داستان کوتاه : پیشکش به شاپور ساسانی
داستان کوتاه : بابک خرمدین زنده است
داستان کوتاه : شیر زنان ایران
داستان کوتاه : آموزگاران ما
داستان کوتاه : فرگون زیبا
داستان کوتاه : در بسته ایی وجود ندارد
داستان کوتاه : ما همه نادریم
داستان کوتاه : ارد دوم و سورنا
داستان کوتاه : نگاه و ندای ریش سفید
داستان کوتاه : سرداری برای بودن و نبودن
داستان کوتاه : نجابت آزرمیدخت
داستان کوتاه : نیما و نیشام
داستان کوتاه : ارزش مهستان و آزادی
داستان کوتاه : خورشید سربازان اشک نهم
داستان کوتاه : فردوسی زنده است
داستان کوتاه : مهرداد دوم و رومیان
داستان کوتاه : مردمسالاری در دودمان اشکانیان
داستان کوتاه : شکوه ایران در کجاست ؟
داستان کوتاه : پیشنهاد فرمانروای روسیه به نادرشاه افشار
داستان کوتاه : آیوت ها
داستان کوتاه : تنها برای نگهبانی از ایران و مردم
داستان کوتاه : برخورد با ریشه کارمندان فاسد
داستان کوتاه : کورش پادشاه ایران از تخم بدکاری می گوید
داستان کوتاه : همراهی با مردم
داستان کوتاه : آژی دهاگ آخرین فرمانروای دودمان مادها
داستان کوتاه : مازیار و بانو گلدیس
داستان کوتاه : نوروز در ده هزار سال بعد
داستان کوتاه : باران مهر
داستان کوتاه : نگاهی دیگر به تهی دستی
داستان کوتاه : هدایای کورنلیوس برای مهرداد
داستان کوتاه : روزهای سخت
داستان کوتاه : شاپور ساسانی و اجداد شیخ نشین های خلیج فارس
داستان کوتاه : ارزش نان
داستان کوتاه : بهترین جای عالم از دیدگاه خواجه نصیرالدین طوسی
داستان کوتاه : درس تیرداد پادشاه ایران
داستان کوتاه راه بهشت
داستان کوتاه قلب جغد پير شكست
داستان کوتاه استجابت دعا
داستان کوتاه بزرگترین حکمت
داستان کوتاه خولی و خر نامرد
داستان کوتاه "دیگو" با دریا آشنا نبود.
داستان کوتاه شهیدان ایران زمین
داستان کوتاه وسوسه
داستان کوتاه عروسك پشت پرده
داستان کوتاه مردی که می خواست بگوید سیب
داستان کوهی گل سرخي براي محبوبم
داستان کوتاه فقط براي چند لحظه ..
داستان کوتاه عقاب
داستان کوتاه فقر
داستان کوتاه حکمت خدا
داستان کوتاه بهشت و جهنم
داستان کوتاه عروسک
داستان کوتاه راه‌زنان
داستان کوتاه فرزانگی پیری
داستان کوتاه دو کوزه
داستان کوتاه ایمان
داستان کوتاه نوشته روی ديوار
داستان کوتاه يک اگر با يک برابر بود...
داستان کوتاه شكلات
داستان کوتاه دانه ای که سپیدار بود
داستان کوتاه سنگتراش
داستان کوتاه قدرت عجیب یک کودک
داستان کوتاه ده است
داستان کوتاه بایست...
داستان کوتاه تصميم مهم
داستان کوتاه خانم نظافتچي
داستان کوتاه تزريق خون
داستان کوتاه ليلي، پروانه خدا
داستان کوتاه ليلي، نام ديگر آزادي
داستان کوتاه ليلي، رفتن است
داستان کوتاه شيطان از انتشار ليلي مي ترسد
داستان کوتاه اسب سرکش در سينه ليلي
داستان کوتاه ليلي، زير درخت انار
داستان کوتاه ليلي، نام تمام دختران زمين است
داستان کوتاه جواز بهشت داستان کوتاه سم
داستان کوتاه نشان لياقت عشق
داستان کوتاه درخشش سپید و خنک معشوق
داستان کوتاه زنی در راهروی ورودی میهمان خانه
داستان کوتاه نابینا و ماه
داستان کوتاه فرار به چه قیمت ؟!
داستان کوتاه ارزش رایزنی و مشورت
داستان کوتاه در ميان خلق نشستن
داستان کوتاه يادگـــــاري
داستان کوتاه انتهای راه
داستان کوتاه تو رازي و ما راز
داستان کوتاه درست شب قبل از اعدامش!
داستان کوتاه خانم شما خدا هستید؟


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Ketab 10

جلد دهم کتاب آرمان نامه ارد بزرگ به قلم استاد فرزانه شیدا بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *توانایی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *صوفی گری* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *دوستی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *اندرز* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *زندگی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *پرسش* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *خردمند*    Home Improvement Projects Click here to find experienced pros to help with your home improvement project. Click Here For More Information  

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You A Guide to Orodism Philosophy: Wisdom for Life Orod the Great - Origins of Orodism Thought Orod the Great' Advice; for Young People Who Want to Be Successful The Conduct of Life in Orodism Philosophy 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You Posted: 19 Jan 2021 06:34 PM PST رهایی و آزادی آدمی، برآیند خرد است و دانایی فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی سر بریده خردمندان هم به هزار گونه سخن می گوید فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی پرسش روشن شاگرد، از پاسخ استاد ارزشمندتر است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی شب زندگی برای خردمند، همچون روز روشن است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی در کتابهای "تاریخ"، بیش از هر دانشی، دروغ دیدم فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی به جای آنکه به دنبال انسان سازی باشیم، یاد بگیریم چگونه مهربانانه با دیگران رفتار کنیم فیلسوف حکیم ... فلسفه جدید اُرُدیسم💥 برای خواندن بقیه متن بر...

بن و ریشه هستی

ارد بزرگ می گوید : بن و ریشه هستی مانند گردونه ای دوار است که همه چیز را گرد رسم کرده است برسان : گردش روزها ، چرخش اختران و ستارگان ، چرخش آب بر روی زمین ، زایش و مرگ ، نیکی و بدی ، گردش خون در بدن ، حرکت اتم و … یکی از تفاوتهای بنیادین اندیشه ی ایرانی و سامی، نگرش گردونه ای آریاییان به هستی و پدیده هایش است. جهان اندیشه ی ایرانی، "پس از مرگ" نیز دارد چرا که آنها هرگز به "آخر خط" نمیرسند، هر پایانی برای ایشان سرآغازی دیگر است، زیرا مرگ را پسرفتی اهریمنانه میدانند. به وارون، در اندیشه ی سامیان، هستی و به ویژه زمان ساختاری راسته ای [خطی] دارد. سامیان بر این باورند که جهان روزی آغازیده است و روزی میمیرد، آنها زمان را دارای آغاز و پایان میدانند. در حالی که هندیان آریایی به تناسخ [گردش همیشگی روانها در تن] باور دارند. ایرانیان زروانگرا نیز، زمان را به چهار دوره سه هزار ساله بخش میکردند دوره نخست که آفرینش، مینوی است. دوره دوم یا بندهشن که اورمزد هستی را می آفریند، بی آنکه اهریمن را بدان راهی باشد. دوره سوم یا گمیچشن که اهریمن هستی را با بدی می آلاید و در پایان، سه ه...