رد شدن به محتوای اصلی

19 Top The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani Quotes


During the elections, the people should follow the programs proposed by the political parties more than anything else.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

During elections, political parties lend their credibility to the public to ensure that their candidates' promises are fulfilled. Independent candidates, on the other hand, are indebted and committed to nowhere.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Political parties and groups must nominate their candidates to the public at least two years before the election so that everyone has time to evaluate their behavior and plans.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Free political parties are the pillars of the growth and development of countries.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Competent parties do not seek political totalitarianism.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Competent political parties know that they will soon be diminished by deception and false plans.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Do not leave good political parties and groups alone, by joining them, improve your life.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

If your political party does not implement its plans, leave it immediately.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

For a group to survive, it must be loved and sacrificed.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Gossipers and slanderers are the biggest obstacle to the survival of any group and popular organization.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Teamwork will not work without the support of hardworking young people.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Popular groups cannot stand still without honoring all their members.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The group is the increasing power of human beings.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The group is less confused and disintegrated by having a goal.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The bigger and happier the group work, the greater the desire for life and hope.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Popular groups are the power of a land, which must be respected.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Virus-free. www.avast.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Ketab 10

جلد دهم کتاب آرمان نامه ارد بزرگ به قلم استاد فرزانه شیدا بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *توانایی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *صوفی گری* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *دوستی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *اندرز* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *زندگی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *پرسش* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *خردمند*    Home Improvement Projects Click here to find experienced pros to help with your home improvement project. Click Here For More Information  

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You A Guide to Orodism Philosophy: Wisdom for Life Orod the Great - Origins of Orodism Thought Orod the Great' Advice; for Young People Who Want to Be Successful The Conduct of Life in Orodism Philosophy 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You Posted: 19 Jan 2021 06:34 PM PST رهایی و آزادی آدمی، برآیند خرد است و دانایی فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی سر بریده خردمندان هم به هزار گونه سخن می گوید فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی پرسش روشن شاگرد، از پاسخ استاد ارزشمندتر است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی شب زندگی برای خردمند، همچون روز روشن است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی در کتابهای "تاریخ"، بیش از هر دانشی، دروغ دیدم فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی به جای آنکه به دنبال انسان سازی باشیم، یاد بگیریم چگونه مهربانانه با دیگران رفتار کنیم فیلسوف حکیم ... فلسفه جدید اُرُدیسم💥 برای خواندن بقیه متن بر...

بن و ریشه هستی

ارد بزرگ می گوید : بن و ریشه هستی مانند گردونه ای دوار است که همه چیز را گرد رسم کرده است برسان : گردش روزها ، چرخش اختران و ستارگان ، چرخش آب بر روی زمین ، زایش و مرگ ، نیکی و بدی ، گردش خون در بدن ، حرکت اتم و … یکی از تفاوتهای بنیادین اندیشه ی ایرانی و سامی، نگرش گردونه ای آریاییان به هستی و پدیده هایش است. جهان اندیشه ی ایرانی، "پس از مرگ" نیز دارد چرا که آنها هرگز به "آخر خط" نمیرسند، هر پایانی برای ایشان سرآغازی دیگر است، زیرا مرگ را پسرفتی اهریمنانه میدانند. به وارون، در اندیشه ی سامیان، هستی و به ویژه زمان ساختاری راسته ای [خطی] دارد. سامیان بر این باورند که جهان روزی آغازیده است و روزی میمیرد، آنها زمان را دارای آغاز و پایان میدانند. در حالی که هندیان آریایی به تناسخ [گردش همیشگی روانها در تن] باور دارند. ایرانیان زروانگرا نیز، زمان را به چهار دوره سه هزار ساله بخش میکردند دوره نخست که آفرینش، مینوی است. دوره دوم یا بندهشن که اورمزد هستی را می آفریند، بی آنکه اهریمن را بدان راهی باشد. دوره سوم یا گمیچشن که اهریمن هستی را با بدی می آلاید و در پایان، سه ه...