رد شدن به محتوای اصلی

گفتار های فلسفی استاد فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی بنیانگذار فلسفه اُرُدیسم


دیدگاه و اندیشه تاریک، میدان پرده پوشی (سانسور) را هر روز بزرگتر می کند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

هنر، برآیند شناور بودن خرد، در جهان احساس است. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

جایگاه هنر و هنرمند، بسیار ارزشمند است. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

روان هنر باید با انسانیت آمیخته باشد تا نسل ها را شیفته خود سازد. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

آثار هنری، بخشی ارزشمند از وجود هنرمند هستند، هیچ کس نمی تواند آنها را انکار و یا نادیده بگیرد.  فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

گاه در درون آثار هنری، آرمانها ، تاریخ و حتی فلسفه را می بینیم. فهم یک اثر هنری شگرف، کار ساده ای نیست. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

هنری که گرفتار روزمرگی شد، دوامی ندارد، فراگیر نمی شود و پاینده نیست. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

تنها آثار هنری جاودانه می شوند، که به درون هنرمند نزدیکترند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

ادبا، شعرا و هنرمندان همیشه غمگین، با آثارشان دروازه های شکست را بر روی سرزمین خویش، باز می کنند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

سینما می تواند دلهای جهانیان را به یکدیگر نزدیک و نزدیکتر سازد. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

سینمای سازنده و مهرگستر را باید همواره یاری نمود. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی  

سینماگران و فیلمسازان خام، به اسم واقعگرایی، با کنکاش در نادرترین پلشتی های اجتماعی، زهر هزار مرداب ناپاک را بر چشمهای بینندگان خود می ریزند، این آدم ها را باید از سینما دور نمود، چرا که فیلمساز راستین، پنجره ای است به سوی زندگی بهتر و امید. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

سینما باید فردایی زیباتر و بهتر را نشان دهد تا مردم برای رسیدن به آن، کوشش کنند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

سینمای غمزده، دشمن اقتصاد و بهره وری است. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه های آزاد، دشمن همیشگی بزهکارانند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه های آزاد، باید زبان مردم باشند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه ها نباید آگاهی را از مردم دریغ کنند، چراکه پرده پوشی می تواند مقدمه هرج و مرج و گسترش شایعات ویرانگر شود. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه های آگاه، چشم بر دردها و مصیبت های سرزمین خویش نمی بندند، با این وجود از بیان توانمندی های سرزمین خویش نیز غافل نمی شوند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه بیمار، افکار عمومی را فراری می دهد. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

مردمی که گرفتار اخبار روزمره رسانه ها هستند، دید بلند مدت ندارند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

رسانه، تنها می تواند پژواک ندای مردم باشد، نه اینکه به آنها بگوید: شما چه بگویید که خوشایند دل ما باشد. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

در سرزمینی که رسانه های مردمی آزاد هستند، هر روز پلشتی و قانون گریزی، کم و کمتر می شود. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی

تا مردم بر داشته ها و حقوق خویش آگاه نشوند، گامی برای نگهداری از آنها بر نمی دارند. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی



تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_140_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_138_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_137_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_178_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_179_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_180_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_177_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_176_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_175_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_134_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_136_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_135_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_168_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_174_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_173_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_172_

تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_169_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_170_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_171_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_167_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_133_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_132_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_131_


تصاویر توییتر از سخنان فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی Twitter_148_

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Ketab 10

جلد دهم کتاب آرمان نامه ارد بزرگ به قلم استاد فرزانه شیدا بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *توانایی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *صوفی گری* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *دوستی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *اندرز* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *زندگی* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *پرسش* بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فرگرد *خردمند*    Home Improvement Projects Click here to find experienced pros to help with your home improvement project. Click Here For More Information  

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book

کتاب سُـــــرخ 📕 Red Book 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You A Guide to Orodism Philosophy: Wisdom for Life Orod the Great - Origins of Orodism Thought Orod the Great' Advice; for Young People Who Want to Be Successful The Conduct of Life in Orodism Philosophy 53 Positive Quotes from Orod the Great to Inspire and Motivate You Posted: 19 Jan 2021 06:34 PM PST رهایی و آزادی آدمی، برآیند خرد است و دانایی فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی سر بریده خردمندان هم به هزار گونه سخن می گوید فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی پرسش روشن شاگرد، از پاسخ استاد ارزشمندتر است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی شب زندگی برای خردمند، همچون روز روشن است فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی در کتابهای "تاریخ"، بیش از هر دانشی، دروغ دیدم فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی به جای آنکه به دنبال انسان سازی باشیم، یاد بگیریم چگونه مهربانانه با دیگران رفتار کنیم فیلسوف حکیم ... فلسفه جدید اُرُدیسم💥 برای خواندن بقیه متن بر...

بن و ریشه هستی

ارد بزرگ می گوید : بن و ریشه هستی مانند گردونه ای دوار است که همه چیز را گرد رسم کرده است برسان : گردش روزها ، چرخش اختران و ستارگان ، چرخش آب بر روی زمین ، زایش و مرگ ، نیکی و بدی ، گردش خون در بدن ، حرکت اتم و … یکی از تفاوتهای بنیادین اندیشه ی ایرانی و سامی، نگرش گردونه ای آریاییان به هستی و پدیده هایش است. جهان اندیشه ی ایرانی، "پس از مرگ" نیز دارد چرا که آنها هرگز به "آخر خط" نمیرسند، هر پایانی برای ایشان سرآغازی دیگر است، زیرا مرگ را پسرفتی اهریمنانه میدانند. به وارون، در اندیشه ی سامیان، هستی و به ویژه زمان ساختاری راسته ای [خطی] دارد. سامیان بر این باورند که جهان روزی آغازیده است و روزی میمیرد، آنها زمان را دارای آغاز و پایان میدانند. در حالی که هندیان آریایی به تناسخ [گردش همیشگی روانها در تن] باور دارند. ایرانیان زروانگرا نیز، زمان را به چهار دوره سه هزار ساله بخش میکردند دوره نخست که آفرینش، مینوی است. دوره دوم یا بندهشن که اورمزد هستی را می آفریند، بی آنکه اهریمن را بدان راهی باشد. دوره سوم یا گمیچشن که اهریمن هستی را با بدی می آلاید و در پایان، سه ه...